5 vaakst gestelde vragen
Wanneer wordt mijn pakketje geleverd?
Jouw pakket wordt zo snel mogelijk bezorgd, zoals je van ons gewend bent. Houd de track & trace informatie in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.
Mijn maat is niet meer op voorraad, wat kan ik doen?
Wat vervelend dat het item niet meer beschikbaar is! Stuur ons gerust een mailtje, dan kijken wij direct of het artikel nog beschikbaar is of terug op voorraad komt.
Wat is de retourtermijn?
Bij Studio Anero heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels, retourneert. Bewaar je retourbewijs van verzenden totdat we deze hebben verwerkt.
Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending verwerkt wordt?
Zodra we jouw retourzending ontvangen hebben sturen we je een e-mail. Normaal gesproken kan de verwerking van jouw retourzending maximaal 14 dagen duren. We sturen je een e-mail als deze retour verwerkt is, dan ontvang je binnen enkele dagen het bedrag terug op je rekening.
Ik heb een kapot item ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen. Vermeld hierin je ordernummer & maak een foto van het item dat kapot is. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen!